21
Μαρ.
10

Μητέρα μιλάει για τον Μάριο Ζ. που διδάσκει στο παιδί της

Σάββατο, 20 Μαρτίου 2010

Είμαι μία μαμά που είχα την τύχη να πάω το παιδί μου κολυμβητήριο και να γνωρίσω από κοντά τον Μάριο Ζ. Κατά την μικρή επαφή που είχα μαζί του κατάλαβα ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο που
αγαπάει τα παιδιά και τα παιδιά τον λατρεύουν.

Ο τρόπος που τα δίδασκε και ο τρόπος που τους μιλούσε και προσπαθούσε να τους μάθει να κολυμπούν μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Όταν είπα στον γιο μου ότι ο Μάριος είναι φυλακή ταράχτηκε. Προσπαθούσε να καταλάβει πως είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να βρίσκεται στη φυλακή. Μου είπε λοιπόν ότι θέλει να πάει ο ίδιος στην αστυνομία για να τους εξηγήσει ότι ο Μάριος ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχει κάνει κάτι κακό. Πως είναι δυνατόν ένα παιδί 6 ετών να γνωρίζει την αλήθεια και άνθρωποι με μεγάλη πείρα να σφάλουν;

Επιτέλους τι θα γίνει με τον Μάριο; Θα ασχοληθεί κάποιος υπεύθυνος θερμά ώστε να διορθωθεί το οφθαλμοφανές λάθος;

Μάριε είμαστε δίπλα σου, σε στηρίζουμε και σε σκεφτόμαστε συνέχεια.
Ελπίζουμε να τελειώσει γρήγορα ο εφιάλτης που ζεις.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

link: http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_3444.html

0 Responses to “Μητέρα μιλάει για τον Μάριο Ζ. που διδάσκει στο παιδί της”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

43
ΗΜΕΡΕΣ & ΝΥΧΤΕΣ

ΑΔΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ

Θέλω να μου έρχεται email με τα άρθρα του blog στην δ/νση:

Μαζί με 20 ακόμα followers