14
Απρ.
10

απο antiracist-korydallos

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΖΕΡΒΑ

Επιστολή από την Α’ ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
21.03.2010
«Πέντε βράδια μετά τον εγκλεισμό μου στον Κορυδαλλό και παραμένω κι εγώ θεατής σε αυτό το βρώμικο παιχνίδι που έχει στηθεί εις βάρος μου.

Τι θα γίνει με αυτό το ‘‘αστείο’’ τελοσπάντων; Θα δωθεί ένα τέλος τώρα, που θα μπορούσε να σημάνει ένα τέλος και για τους υπόλοιπους; Είναι κρίμα νέοι άνθρωποι να μην μπορούν να είναι ελεύθεροι να δημιουργήσουν και να προσφέρουν.

Κάποιος να στείλει την αγάπη μου και δύο μπουρμπουλήθρες στα παιδάκια μου στο κολυμβητήριο. Θα είναι ίσως το πιο δύσκολο απ’ όλα να τους εξηγήσω τι συνέβη. Να συνεχίσουν να χτυπάνε πάντα δυνατά τα ποδαράκια τους, για να ξεφύγουν απ’ αυτούς που δεν φροντίζουν για ένα καλύτερο μέλλον γι’ αυτά.»
Μάριος Ζέρβας
ημέρα πανελλαδικής δράσης:
καλούμε σε ΠΟΡΕΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ την ΠΕΜΠΤΗ, 15/04/2010, στις 19:00 προσυγκέντρωση στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ.
Η περίπτωση του Μάριου, δεν είναι η πρώτη. Τόσες και τόσες αντίστοιχες περιπτώσεις ρουτίνας παραμένουν στην αφάνεια μακριά από την επικαιρότητα, σε κάποιες από αυτές αναζητούνται ευθύνες, και σε ελάχιστες τελικά αποδίδονται.

links: http://antiracist-korydallos.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

0 Responses to “απο antiracist-korydallos”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

43
ΗΜΕΡΕΣ & ΝΥΧΤΕΣ

ΑΔΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ

Θέλω να μου έρχεται email με τα άρθρα του blog στην δ/νση:

Μαζί με 20 ακόμα followers