15
Απρ.
10

απο issipap.wordpress.com

αλληλεγγύη

σκατά λέξη τείνει να καταντήσει κι αυτή, στα στόματα διαφόρων.

το παραπονάκι [καρδούλα μου, δε σε μαλώνω…]

έχουμε λοιπόν το πρόσφατο “παράπονο” κάποιων ακροδεξιών, φασιστών, μελών και φίλων της φασιστικής οργάνωσης χρυσή αυγή, της φασιστικής εφημερίδας στόχος κτλ
το “παραπονάκι” των παιδιών λοιπόν είναι ότι οι αριστεροί, οι αναρχικοί, οι αντιεξουσιαστές κτλ δεν δείχνουν αλληλεγγύη για τους φασίστες που συνελήφθησαν από το κράτος.
“γιατί ρε παιδιά, στο πηγάιδι εκατουρήσαμεν εμείς;” μοιάζουν να αναφωνούν με λυγμούς.
σε πρόσφατο σχολιασμό κάποιος μας είπε “γαλλιστί”:  “Επιθυμείτε μονόπλευρη κρατική βία και καταστολή?” σχολιάζοντας την αυτονόητη μη παρέμβαση κανενός αριστερού ή αναρχικού χώρου [αυτό μας έλειπε ρε] για τη σύλληψη και προφυλάκιση διαφόρων μελών της χρυσής αυγής και άλλων παρακρατικών μαχαιροβγαλτών.
ζηλέψανε -και δικαίως- τα φασιστοειδή την άψογη οργάνωση της κίνησης αλληλεγγύης προς τον προφυλακισμένο μάριο ζ. και θέλουνε κι αυτά.
ζήλεια ψώρα, ζήλεια ψώρα…

το τσουβαλάκι [φασούλι το φασούλι…]

στο σχολιασμό που ακολούθησε έγιναν και διάφορα τσουβαλιάσματα, όπως π.χ. ότι ο μάριοςζ και οι διαχειριστές του αλληλέγγυου μπλογκ είναι αναρχικοί κτλ
τέτοιου είδους ανακρίβειες αποτελούν συνήθεις τακτικές των φασιστών, εφόσον έχουν κατορθώσει μέσα στην ιστορία να δώσουν στη λέξη “αναρχικός” αρνητική χροιά, τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνονται οι φέροντες την “κοινή λογική” μές την κοινωνία. Αρκεί να πεις δηλαδή ότι ένας διαδηλωτής είναι αναρχικός, για να θεωρείς δεδομένο ότι καλώς συνελήφθη.
Ο μαριοςζ δε δήλωσε ποτέ αναρχικός, σε καμία επιστολή από τον κορυδαλλό, και δεν είδα και κανέναν από αυτούς που διατηρούν το αλληλέγγυο μπλογκ να δηλώνει αναρχικός ή αντιεξουσιαστής.
επειδή δηλαδή το κράτος θεωρεί ότι το σαμπουάν είναι μολότοφ, πρέπει να εξισώσουμε την υπόθεση του άδικα προφυλακισμένου διαδηλωτή μάριου ζ. με την υπόθεση του κάθε φασίστα μαχαιροβγάλτη που, όταν δεν μπορούν να το συγκαλύψουν, αναγκάζονται να τον πάρουνε μέσα;

η προσωπική μου απάντηση

η απάντηση μου η προσωπική [εκφράζοντας αποκλειστικά τον εαυτό μου και μη εκπροσωπώντας κανέναν απολύτως, βλ. παρακάτω!] είναι:
δείχνω αλληλεγγύη και βοηθάω όσο μπορώ τους κοινωνικούς αγωνιστές, ανεξάρτητα από πολιτικό χώρο στον οποίον ανήκουν.
επίσης, είμαι αλληλέγγυος  σε θύματα της κρατικής καταστολής, ανεξάρτητα από το αν τα θύματα αυτά αγωνίζονταν για έναν κοινωνικό σκοπό ή απλά πουλούσαν παράνομα σιντι.
αν δηλαδή γινόταν μία σύλληψη ενός μέλους της νέας δημοκρατίας επειδή π.χ. κατέβηκε στην πορεία για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες [παλιές ιστορίες…], θα έδειχνα αλληλεγγύη. Παρόλο που διαφωνώ κάθετα με το πολιτικό του πρόταγμα.
όταν όμως συλλαμβάνεται ένας άνθρωπος που φέρει μαχαίρι ή λοστό και το οποίο χρησιμοποιεί ενάντια σε διαδηλωτές, μετανάστες ή άλλους μη κρατικούς και μη π[αρακρατικούς, τότε δεν ασχολούμαι. Θα προτιμούσα βέβαια, αντί να συλληφθεί, να πέσει στα χέρια ετοιμοπόλεμων και θερμόαιμων διαδηλωτών, ώστε να ανταμειφθεί πλουσιοπάροχα και πάραυτα για τις αγαθοεργίες του.
δε χαίρομαι για τη σύλληψη, γιατί ξέρω ότι μπάτσοι και ακροδεξιοί είναι συχνά ένα και το αυτό, υπάρχει αγάπη ανάμεσα στους δύο χώρους [όταν οι δύο χώροι δεν… έσονται εις σάρκαν μίαν!, οπότε μιλάμε πλέον για ένα χώρο….]
τέτοιου είδους συλλήψεις γίνονται για τα μάτια του κόσμου, για να μην ξεφτιλίζονται τελείως, για να μην αποκαλύπτεται τόσο έντονα ο συνδετικός ιστός που ενώνει κράτος και παρακράτος στο ελλαντιστάν.
όταν τα όργανα της “τάξης” μπορούν να αποφύγουν συλλήψεις παρακρατικών, το κάνουν.
με την ανοχή της αστυνομίας οι φασίστες πρόσφατα ξυλοκόπησαν ανενόχλητοι αφγανούς μετανάστες στον άγιο παντελεήμωνα.
αν καμιά φορά λοιπόν γίνεται για τα μάτια του κόζμου μια σύλληψη παρακρατικού, ε δε θα του κάνουμε κι αλληλεγγύη!
είναι σα να συμμετέχω στο παιχνίδι τους.

η νταμπελίτσα [την κοπελιά μου τη λένε λενιώ…]

εγώ, αν και δε μ αρέσουν οι ταμπέλες, αν φορούσα πάνω μου μια ταμπέλα σαν τους σεκίτες [έλα, χούμορ κάνω!] αυτή η ταμπέλα ίσως να έγραφε “άπιστος, άπατρις, άνθρωπος.”
λέω ίσως, γιατί σε άλλη χρονική στιγμή μπορεί να έγραφε “ερωτευμένος μην ενοχλείτε” ή απλά “κοιμάμαι φύγετε”
επίσης, αν κανείς με πεί αναρχικό, δε θα παρεξηγηθώ κιόλας.
επομένως, θα μπορούσε να πει κανείς ότι μάλλον είμαι αναρχικός, και τώρα που το σκέφτομαι, τιμή μου κιόλας.

το ζήτημα είναι ότι από τη στιγμή που δηλώνεις αναρχικός, δεν εκπροσωπείσαι από κανέναν και δεν εκπροσωπείς κανέναν.
αναρχικοί υπάρχουν πολλοί, νουνού όμως ένα.
σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνω την ευθύνη για την κάθε μαλακία που θα πει ή θα κάνει ο κάθε αυτοαποκαλούμενος αναρχικός.

κάθε φορά λοιπόν που κάποιος μου λέει “εσύ που είσαι αναρχικός και υπερασπίζεσαι τους λαθρομετανάστες και πού ξέρω γω αν ληστεύεις και τράπεζες κι αν βάζεις και βόμβες κι αν κλέβεις κι αν βιαζεις κτλ”
κάθε τέτοια φορά δε μπορώ να απαντήσω με λογικά επιχειρήματα.
χάνω τον έλεγχο και απαντάει “αντ’αυτού” η μητέρα οργή.

ά στα γαμήδια φασίστες, άιντε να βρείτε τους γκρίζους λύκους τους ομοϊδεάτες σας να αλληλομαχαιρωθείτε να καθαρίσει η κοινωνία.

ρε καλά δεν το λέω;

από: issipap.wordpress.com

Advertisements

0 Responses to “απο issipap.wordpress.com”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


43
ΗΜΕΡΕΣ & ΝΥΧΤΕΣ

ΑΔΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ

Θέλω να μου έρχεται email με τα άρθρα του blog στην δ/νση:

Μαζί με 20 ακόμα followers